waldemar.m waldemar.m
55
BLOG

Trump is not my President!

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

Trump is not my President!

Takie plakaty można było zobaczyć na wielu marszach protestu po wybraniu Trumpa 45 Prezydentem Stanów Zjednoczonych.

Nie wiem jak dla kogo, ale dla mnie takie zachowanie Amerykanów nie było zaskoczeniem.

W 1979 odbywałem praktykę inżynierską w jednym z kombinatów chemicznych w  Stanie Luizjana, USA. Któregoś dnia rozmawiałem z robotnikami i usłyszałem frazę, której w pierwszym momencie nie zrozumiałem:

Carter is not us President!

Zapytałem oczywiście o co chodzi. Odpowiedź była prozaicznie prosta:

Carter siedzi  w Waszyngtonie i zajmuje się federalnymi sprawami. Nasz Stan nie głosował na niego, więc on nie jest naszym prezydentem. My kierujemy się swoim prawem i za trzy lata wybierzemy sobie nowego prezydenta.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka