waldemar.m waldemar.m
122
BLOG

Kiedy rodzą się geniusze

waldemar.m waldemar.m Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Kiedy rodzą się geniusze

Przeczytałem przed chwilą ciekawą informację o tym, kiedy rodzi się najwięcej geniuszy. Oddaję głos ekspertom cytując tę informację:

# Uczeni Centralnego Aerohydrologicznego Instytutu przeanalizowali około 750 biografii wybitnych ludzi z różnych epok, żeby wyjaśnić, w jakie dni tygodnia najczęściej rodzą się geniusze.

Ich badanie pokazało, że najbardziej sprzyjającym czasem dla urodzin geniuszy są druga połowa wtorka, oraz pierwsza połowa środy i soboty. #

Sięgnąłem do wiecznego kalendarza i obliczyłem dzień tygodnia w którym przyszedłem na świat (na ilustracji). Okazało się, że była to środa.

Ponieważ urodziłem się o godzinie 8:45 rano (pierwsza połowa środy), więc ... wniosek nasunął się sam.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo