waldemar.m waldemar.m
70
BLOG

Apel do blogerów i komentatorów

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

Apel do blogerów i komentatorów

Jakiś czas temu założyłem blog "KonstytucjaPolski" na którym poruszyłem zagadnienie napisania Konstytucji Polski.

W pierwszych notkach poruszyłem tematykę sposobu pisania Konstytucji Polski, po czym zaproponowałem nowy wariant Preambuły.

Ten projekt wywołał ożywioną dyskusję, która zakończyła się w ten moment, gdy ja zgodziłem się z jednym z komentatorów, który zaproponował genialnie krótki, ale za to genialnie celny wariant tego wstępu do Konstytucji, bazujący na preambule do Konstytucji Stanów Zjednoczonych.

Tak się złożyło, że nie zdążyłem skopiować tego wariantu preambuły, a debile zarządzający Salonem zablokowali mi dostęp do tego bloga. Zablokowali, to zablokowali. Takie ich zbójeckie prawo, z którego nachalnie korzystają przez 10 lat, ale dzisiaj okazało się, że oni nie tylko zablokowali mi dostęp do tego bloga, ale ZLIKWIDOWALI GO i nie mogą przekazać mi kopii komentarzy, które pojawiły się na nim pod notkami.

Stąd moja wielka prośba do blogerów i komentatorów!

Być może ktoś ma kopię komentarzy, które ukazały na blogu "KonstytucjaPolski" pod notką o Preambule Konstytucji.

Albo być może przeczytają ten apel autorzy tamtej wymiany poglądów i mogą odtworzyć swoje warianty propozycji.

Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc w odzyskaniu tych komentarzy.

P.S.: Prawdopodobnie w Internecie nic nie ginie, tylko ja nie wiem, gdzie tego szukać!

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka