waldemar.m waldemar.m
48
BLOG

Nie oglądałem meczu RP – Armenia

waldemar.m waldemar.m Sport Obserwuj notkę 2

Nie oglądałem meczu RP – Armenia

Ponad 45-cio minutowe poszukiwania bezpłatnej transmisji on-line w Internecie zakończyły się niepowodzeniem.

Z braku laku dobry kit, więc oglądałem Mecz Niemcy – Irlandia Płn śledząc równolegle za relacją z naszego meczu w Onet.pl

Na kilka minut przed zakończeniem meczu rozmieściłem na FB króciuteńką charakterystykę tego meczu, jaką sobie wyrobiłem na podstawie pisemnej relacji:

# Charakterystyka meczu RP - Armenia

Uderzenie za lekkie! #

Przyszła 94 minuta. W relacji na Onet wyglądało to tak:

90 + 4 min

Kapustka faulowany na wysokości pola karnego i mamy rzut wolny ostatniej szansy!

W tym momencie zacisnąłem kułak lewej ręki i powiedziałem do monitora:

Lewandowski! – Teraz albo nigdy.

Puściłem kułak i ... zreflektowałem się.

Zdążyłem przekląć na samego siebie pod nosem i ... ścisnąć kułak jeszcze raz, zanim pojawił się poniższy napis:

90 + 5 min

Goooool! Błaszczykowski centruje w pole karne, piłkę głową do bramki kieruje Lewandowski!

Teraz już wiecie, dlaczego nasza reprezentacja wygrała?

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport