waldemar.m waldemar.m
47
BLOG

Przyszła jesień – Caracale odleciały w ... siną dal

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 2

Nie widziałem żadnego dokumentu w tej sprawie.

Czytałem i oglądałem tylko kilka wypowiedzi Macierewicza na ten temat, ale na ich podstawie wyrobiłem sobie tylko jedno zdanie i nie dotyczyło ono helikopterów, a samego Macierewicza.

To czystej wody bufon!

Gdy oglądałem go w Mielcu, to miałem wrażenie jakbym oglądał Duce.

Mam zbyt dużo lat, żeby wierzyć w prawdziwość informacji, gdy pochodzi ona z jednego źródła, więc szukałem wypowiedzi innych urzędników, którzy maczali palce w tych ... zerwanych przez Airbus (???) negocjacjach.

Moja cierpliwość została nagrodzona:

# Wiceminister rozwoju Radosław Domagalski-Łabędzki mówił we wtorek, że jego resort prowadził negocjacje z Airbus Helicopters prawidłowo, w dobrej wierze; nie zerwał ich, ale zakończył zgodnie z zatwierdzonym przez obie strony harmonogramem i nie ma podstaw do roszczeń odszkodowawczych. Wieczorem w TVP Info Domagalski-Łabędzki mówił, że "pierwszy raz słyszał" o możliwości powstania 6 tys. miejsc pracy. #

A więc rozmowy zostały zakończone, a nie zerwane. I to pomimo tego, że rząd prawdopodobnie prosił o ich przedłużenie do 30 listopada br.

Te gnoje śmierdzące rok czasu wodzili f-mę Airbus Helicopter za nos, po to, żeby Macierewicz mógł zakupić helikoptery z wolnej ręki, bez żadnego przetargu.

To jest PiS właśnie!

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka