waldemar.m waldemar.m
54
BLOG

Prawdziwa historia powiatowego warcholstwa, ... Odcinek 7

waldemar.m waldemar.m Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Prawdziwa historia powiatowego warcholstwa, gminnego tchórzostwa i prawowego nihilizmu urzędasów wszystkich szczebli. Odcinek 7.

Korespondencja z Gminą Brzeg Dolny. Ciąg dalszy.

Już z tych pierwszych 6-ciu odcinków chyba widać, że ja żyłem tą sprawą i poświęcałem jej całą swoją energię i czas. Każdy detal przekręcałem w swojej głowie po dziesiątki razy dopracowując swoje rady do prefekcji.

Przykładem takiego mojego działania jest list, który 2 czerwca skierowałem do Z-cy Burmistrza Gminy Brzeg Dolny p. Pawła Pirka.

Zapytacie skąd ja wiedziałem o jakimś tam rejestrze jednostek oświatowych i dlaczego w tej sprawie zwróciłem się do p. Pirka, a nie do Burmistrza p. Stanisława Jastrzębskiego?

Odpowiedź na to pytanie trywialna:

O rejestrze jednostek oświatowych wiem od Departamentu Współpracy z Samorządem Terytorialnym Ministerstwa Edukacji Narodowej, a zwróciłem się do p. Pirka, gdyż to właście on odpowiada za oświatę w Gminie Brzeg Dolny.

Pan Paweł Pirek

Zastępca Burmistrza

Gminy Brzeg Dolny

Szanowny Panie Burmistrzu,

Dla świadomego, konstruktywnego i odpowiedzialnego doradzania, zbieram obraz sytuacji dookoła PZS po kruszynkach. Zajęło mi to już 7-8 miesięcy, ale ten proces zbliża się do końca.

Moja petycja ma ciekawy tytuł:

PETYCJA w sprawie założenia oraz prowadzenia Publicznego Liceum Ogólnokształcącego z Publicznym Gimnazjum (ZSP – Zespół Szkół Publicznych) w Brzegu Dolnym.

Dla jej wykonania muszę od "A do Z" zrozumieć proces zakładania szkoły i jej finansowania. Ja już doskonale rozumiem cały ten proces, ale muszę jeszcze detalizować ten element, który go kończy, czyli rejestrację szkoły w specjalnym rejestrze, który prowadzi jednostka samorządu terytorialnego.

Pozwalam sobie zadać Panu kilka pytań licząc na to, że dostanę wyczerpujące i realne odpowiedzi.

1. Czy Gmina prowadzi rejestr jednostek oświatowych i od kiedy taki rejestr jest prowadzony?

2. Czy LO w Brzegu Dolnym (dzisiejszy Ossolińczyk) jest lub był w tym rejestrze?

3. Kiedy wykreślono LO w Brzegu Dolnym z gminnego rejestru i na jakiej podstawie?

4. Czy Gimnazjum nr 2 jest w gminnym rejestrze?

5. Czy Gimnazjum im J.P.II jest w rejestrze, kiedy zostało do niego wpisane i na podstawie jakich dokumentów?

6. Gdybym dzisiaj do was przyszedł i zgłosił swoją nową szkołę do wpisu w rejestr, to jakich dokumentów zażądacie dla dokonania tego wpisu?

Z poważaniem

Waldemar Mordkowicz

Kijów, 02 czerwca 2016 r.

Chyba p. Pirek był bardzo mocno zaangażowany w "ratowanie" Technikum Chemicznego i Liceum Ogólnokształcącego w Brzegu Dolnym, gdyż nie znalazł do dzisiaj czasu, żeby udzielić mi odpowiedzi na pytania zawarte w liście.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo