waldemar.m waldemar.m
40
BLOG

Prawdziwa historia powiatowego warcholstwa, ... Odcinek 3

waldemar.m waldemar.m Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Prawdziwa historia powiatowego warcholstwa, gminnego tchórzostwa i prawowego nihilizmu urzędasów wszystkich szczebli. Odcinek 3.

Korespondencja z Gminą Brzeg Dolny.

Widząc, że nie mogę otrzymać potrzebnych mi informacji od Dyrektora LO w Brzegu Dolnym, zadzwoniłem do Urzędu Miasta Brzeg Dolny i poprosiłem obecnego w urzędzie wiceburmistrza o nadanie mi kopii odpowiedniego dokumentu.

Otrzymałem taką odpowiedź:

W dniu 2016-02-16 10:48:46 użytkownik Paweł Pirek napisał:

Witam.

W załączeniu porozumienie w sprawie dofinansowania gimnazjum w LO na Wilczej.

Pozdrawiam

Paweł Pirek

Treść to jakby uprzejma, ale ... poczułem się zupełnie zlekceważony, a to wywołało adekwatną reakcję:

Szanowny Kolego!

Mnie zupełnie nie interesuje porozumienie między Gminą a Starostwem o współfinansowaniu Gimnazjum Nr 2. Ja prosiłem Burmistrza o kopię Porozumienia między Gminą a Starostwem o organizacji Gimnazjum Nr 2 przez Starostwo !!!

Z poważaniem,

Waldemar Mordkowicz

Kijów, 2016-02-16

W ślad za tą emocjonalną reakcją wysłałem do Urzędu Miasta Brzeg Dolny list, którym dałem władzom miasta do zrozumienia, że nie uda im się zrobić ze mnie "chłopca do bicia":

Panowie Włodarze mojego Miasta - Brzegu Dolnego!

Panowie chyba czegoś nie rozumieją.

Brzeg Dolny to moje miasto, i mimo tego, że opuściłem go w 1978 r., to zostawiłem w nim swoich rodziców, którzy spoczęli na cmentarzu w tym mieście, zostawiłem tam rodzeństwo, które do dzisiaj tworzy społeczność tego miasta i co najważniejsze ... zostawiłem tam szmat historii swojego życia.

W Technikum Chemicznym prof. Smelkowska starała się zrobić ze mnie człowieka pokornego, ale nie dającego sobie w kaszę dmuchać.

W tym Technikum prof. Smelkowski zakładał we mnie podwaliny pod zrobienie ze mnie chemika, ale jednocześnie człowieka myślącego samodzielnie i twórczo.

To właśnie w tym mieście zrozumiałem jak istotną rolę w życiu człowieka odgrywa przywiązanie do tradycji i pamięci o przeszłych pokoleniach, które stwarzały warunki dla budowy mojej osobowości, jako Polaka i patrioty.

Więc bardzo was proszę o poważne traktowanie moich próśb kierownych do Was, gdyż ich celem jest okazanie pomocy moim rodakom, Brzegodolżaninom w ich walce o nasze miasto.

Jeśli nie zrozumieliście o co ja Was proszę, gdy pytam o Porozumienie między Starostwem a Gminą, to poczytajcie  Protokół Nr 16/07 XVI Sesji Rady Powiatu Wołowskiego z dnia 28 kwietnia 2008 r. (str. 4).

Mam nadzieję, że więcej do takich nieporozumień nie będzie między nami dochodzić.

W dalszym ciągu czekam na treść Porozumienia w sprawie założenia Gimnazjum!

Z poważaniem,

Waldemar Mordkowicz

Kijów, 2016-02-16

 

Nigdy takiego Porozumienia nie dane mi było zobaczyć, a to oznaczałoby, że Powiat Wołowski wlazł z buciorami w kompetencje Gminy Brzeg Dolny.

Gdzie patrzył Urząd Wojewódzki?

Dlaczego nie reagował Kurator Dolnośląski?

Na podstawie czego podpisano Porozumienie o dofinansowywaniu Gimnazjum nr 2 przez Gminę Brzeg Dolny?

Dlaczego nie reagowała Najwyższa Izba Kontroli?

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo