waldemar.m waldemar.m
47
BLOG

Prawdziwa historia powiatowego warcholstwa, ...

waldemar.m waldemar.m Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Prawdziwa historia powiatowego warcholstwa, gminnego tchórzostwa i prawowego nihilizmu urzędasów wszystkich szczebli w odcinkach.

Do napisania tego cyklu sprowokowały mnie dwie informacje:

1. Komunikat Wojewody Dolnośląskiego wzywający warchołów powiatowych do natychmiastowego usunięcia niedociągnień w pracy ich organów.

2. Post autorstwa "Nasze sprawy" (Powiat Wołowski) poświęcony stanowisku Starosty Wołowskiego Nejmana w sprawie wygaszania nauki w budynku LO w Brzegu Dolnym pt.: "Rada Powiatu nadaje się do wymiany".

Wojewoda w swoim komunikacie skarży się, że olewają go powiatowe kacyki i robią to co im się żywnie podoba.

Z kolei autorka postu o Radzie Powiatu Wołowskiego porusza temat woluntaryzmu kacyka wołowskiego Nejmana Lubiążskiego, który położył oko na budynek LO w Brzegu Dolnym i od kilku lat stara się położyć na tym obiekcie łapę. Autorka sugeruje, że jest to możliwe, gdyż Rada Powiatu pozwala Nejmanowi na to warcholstwo, pokrywając jego prywatę i interesy wspierającej go sitwy, swoimi zbiorowymi decyzjami, sugerując, że:

# Skoro mieszkańcy chcą, należy im demokratycznie pozwolić podejmować decyzje - nawet złe. #(cytat z korespondecji do mnie). 

W liście do mnie, autorka bloga "Nasza sprawa – powiat wołowski", zadała mi ciekawe pytanie:

# Dziwię się natomiast, że z Kijowa chce pan decydować o sprawach Brzegu Dolnego???#

Pierwszy odcinek tego cyklu będzie odpowiedzią na to pytanie i jednocześnie pozwoli mi zająć stanowisko w kwestii prawa mieszkańców na podejmowanie złych decyzji.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo