waldemar.m waldemar.m
119
BLOG

Szczyt aktywności mózgu

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Szczyt aktywności mózgu

Całe swoje świadome życie byłem przekonany, że człowiek osiąga szczyt swojej intelektualnej aktywności w dojrzałym wieku (50-70 lat) i nie mogłem zrozumieć dlaczego fizycy twierdzą iż szczyt twórczej aktywności przypada na lata 20-35.

Najnowsze amerykańskie badania potwierdziły moje przekonania.

Mózg człowieka składa się z dwóch półkól, które do 50 roku życia wykonują rozdzielnie swoje funkcje. Po przekroczeniu tego progu one zaczynają pracować wspólnie co wywołuje efekt synergii, dzięki czemu człowiek może rozwiązywać bardziej skomplikowane zadania.

Jakby nie patrzeć widzimy sprzeczność. Jednak ja jestem pewien, że moje przekonania są prawdziwe i twierdzę, że swoim życiem wpisuję się w rezultat amerykańskich badań.

A co z tezą o twórczej aktywności w młodym wieku? Można ją włożyć między bajki. Ta aktywność wyraża się w zmyśleniach i multiplikacji bzdur, typu E=mc2.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie