waldemar.m waldemar.m
126
BLOG

Zakrzepica żylna

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

Zakrzepica żylna

#Ty lepiej wracaj do Polski ...bo tam wmówią Ci kolejne choroby#

Tymi słowami skomentowała moją informację o zmianie diagnozy z astmy oskrzelowej na zawał serca znajoma na FB.

Co ciekawe, na samym początku mojej choroby mój syn złożył mi następującą propozycję:

#Przyjeżdżaj do Polski. Wynajmę tobie mieszkanie, a w naszych szpitalach wyleczą ciebie za darmo.#

Do dzisiaj swojej propozycji nie powtórzył (wogóle nie wracaliśmy do tego tematu), a w międzyczasie miało miejsce dziwne zdarzenie.

Mój znajomy poprosił mnie żebym wytłumaczył mu co oznacza termin "tromby", którym posługiwałem się opisując swoją chorobę. Okazało się, że w j. polskim to słowo oznacza zakrzepy.

Przypadkowo wczoraj w serwisie Onet.pl ukazał się artykuł o zakrzepicy żylnej:

http://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego,zakrzepica-zylna---antykoncepcja-hormonalna-i-inne-czynniki-ryzyka,galeria,1722023.html

Ponieważ nigdy nie spotykałem się z takim zagadnieniem, więc z interesem poczytałem i dodatkowo poszukałem informacji w Internecie.

Poniżej artykułu były komentarze. Już pierwszy z nich wprawił mnie w szok! Przeczytajcie sami:

#~iva : Przeżyłam zator płucny po 10 latach stosowania kuracji hormonalnej ,objawy duszności mialam przez kilka miesięcy ,chodziłam do lekarza,coś tam przepisywał byłó raz lepiej raz gorzej,doszło do tego że cięzko mi było się poruszać,EKG nikt nie zrobil , ciśnienie skakało ,mówiono mi że w moim wieku tak ma być, miałam 49 lat i wylądowałam na pogotowiu .Oni po kilkunastu minutach wiedzieli że to zator ,skrzepy przeszły przez serce i utkwiły w tętnicy płucnej,żyję i się z tego cieszę ,powiedziano mi że jestem szcześciarą #

Teraz wróćcie do moich ostatnich tekstów i porównajcie.

Danuto! Czy jeszcze chcesz mnie namawiać do powrotu do Polski po takiej przyczynie o jakiej napisałaś?

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka