waldemar.m waldemar.m
58
BLOG

Preambuła konstytucji czy preambuła życia

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 1

Preambuła konstytucji czy preambuła życia

Co ważniejsze? APEL!!!

Przeczytałem dostępne komentarze dotyczące "Preambuły konstytucji" i zoprientowałem się, że one dały mi nowy pogląd na to zagadnienie. Super ciekawy pogląd!

Mimo tego, że zarysowały się dwie tendencje, to chyba już znalazłem takie argumenty, które bardzo szybko pozwolą nam uzgodnić stanowiska i wyjść na kompromisowe rozwiązanie.

Ale ... jak wiecie leżę w szpitalu i ... im więcej lekarstw pakują we mnie, tym robię się słabszy.

Ta słabość chyba przejdzie w końcu, no jest inny poważniejszy problem.

Rodzina i kto mógł już pomogli mi ile mogli, ale to co dostałem wystarczy tylko na ten kurs leczenia, który juś przechodzę.

Konsultowałem się telefonicznie z moją doktor z Instytutu Pułmonologii i ona chce żebym przyjechał do niej w czwartek na konsultacje (szpital już dał zgodę na tą konsultację), ale wymaga odemnie, żebym przywiózł rezultat tomograficznej fluorografii, której wykonanie kosztuje 100 USD.

Nie mam tych pieniędzy i nie mam ich skąd wziąść i dlatego zwracam się do was z apelem:

omóżcie, każdy ile może.

Ponieważ pieniądze są potrzebne do czwartku rano, więc jedyny sposób ich przekazania to Western Union.

Nie piszcze kto wysłał.

Nie piszcie ile wysłaliście.

Nie piszcie skąd wysłaliście te pieniądze.

Napiszcie tylko na mój adres : waldemar.m@onet.pl

Lub wyślijcie SMS na numer: +380-97-0569026

Dwie informacje:

- W jakiej walucie jest przekaz (USD czy EURO)

- Numer kodu (10 cyfr).

Wszystkim z góry dziękuję!

Nawet tym, którzy cieszą się z mojego nieszczęścia. Bo już samo to, że wiedzą o moim nieszczęściu świadczy o tym, że się mną interesują!

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka