waldemar.m waldemar.m
41
BLOG

Jeszcze jeden tydzień, jeszcze jedna środa

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

Jeszcze jeden tydzień, jeszcze jedna środa

Timmermans czeka, Szydło kombinuje, opozycja oczekuje, ale ... ostrząc sobie zęby na śmiertelny chwyt za gardło.

Pisałem o spotkaniu Timmermans – Szydło i cytowałem najważniejsze fragmenty wypowiedzi opozycjonerów. Brakowało w tej kolekcji tylko jednego – stanowiska Lidera KOD-u:

#Timmermans spotkał się po południu z delegacją Komitetu Obrony Demokracji. - Dla nas niezwykle istotne jest to, żeby rozwiązanie konfliktu odbyło się w drodze kompromisu, a nie twardych warunków, których nie można negocjować - powiedział dziennikarzom, jeszcze przed tą rozmową szef KOD Mateusz Kijowski.

Jego zdaniem "obie strony w niektórych momentach stawiają zbyt twarde warunki", zamiast postawić na dialog i szukanie rozwiązań kompromisowych. Zastrzegł, że nie może być kompromisu w kwestii przestrzegania prawa, natomiast można go zawrzeć co do tego, w jaki sposób zrealizować podjęte decyzje.#

Ten komplet wypowiedzi świetnie wpisuje się w mój scenariusz, który jest (lub powinien być) znany całemu PiS-owi, a to oznacza, że do zawrcia kommpromisu w sprawie TK potrzeba nie więcej niż jednego dnia.

To mnie! Im na to życia nie starczy! 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka