Fot.1 Bazijew - Pełna Tablica pierwiastów
Fot.1 Bazijew - Pełna Tablica pierwiastów
waldemar.m waldemar.m
265
BLOG

Prezent urodzinowy od prof. Bazijewa

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Czekałem na ten prezent kilka lat. Nie czekałem jednak biernie.

Byłem w ciągłym kontakcie z prof. Bazijewem i swoją naporczywą dociekliwością niewątpliwie przyczyniłem się do tego, że książki, które właśnie otrzymałem od Profesora Bazijewa były w końcu opublikowane i dotarły do mnie.

Na temat ich zawartości będę pisał odpowiednie wykłady, ale dzisiaj chciałbym zwrócić uwagę swoich czytelników na unikalną szczerość autora, którą wyraził on na stronicach z informacjami bibliograficznymi:

Recenzenci:

Ich nie ma, ponieważ dzisiaj w składzie RAN (Rosyjskiej Akademii Nauk) nie ma ani jednego członka, zdolnego obiektywnie ocenić daną pracę. Autor jest przekonany, że czytelnicy sami ocenią naukową cenność stanowiącą zawartość książki.

Wprawdzie dla mnie, jak dla chemika, cenniejszą z tych dwóch książek, które otrzymałem jest ta, w której Profesor opisuje System Pierwiastów Mendelejewa i daje jego pełną wykładnię, ale nie mogę zwrócić uwagi czytelników na pracę "Równanie dla stałej Plancka ...", w której to pracy znalazło się miejsce i dla pokornego sługi, jako współautora rozdziału VII "Prędkość protonów w akceleratorze LHC".

W załączeniu fotografie potwierdzające, że książki są w moich rękach.

Zobacz galerię zdjęć:

Fot. 2 Bazijew - dedykacja autora dla W. Mordkowicza
Fot. 2 Bazijew - dedykacja autora dla W. Mordkowicza Fot.3 Pełna Tablica Mendelejewa - strona bibliograficzna Fot.4 tablica Mendelejewa w/g Bazijewa Fot.5 Bazijew - od autora Fot.6 Bazijew - Równanie dla stałej Plancka Fot.7 Równanie ... - dedykacja dla W. Mordkowicza Fot.8 Równanie ... - strona bibliograficzna Fot.9 Równanie ... - potwierdzenie współautorstwa
waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie