Podręcznik do nowego przedmiotu w 3 klasie szkoły ukraińskiej
Podręcznik do nowego przedmiotu w 3 klasie szkoły ukraińskiej
waldemar.m waldemar.m
69
BLOG

O czymś takim, nawet Putin nie śnił

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

Wyrzucono Janukowicza. Rozpętano wojnę na Wschodzie Ukrainy.

Utworzono nawet specjalne Ministerstwo Informacji, żeby stworzyć przeciwwagę kremlowskiej propagandzie.

Przyjęto zakon o karaniu za antyukraińską propagandę.

Na każdym kroku flaga i barwy Ukrainy. Patriotyczne imprezy. Nacjonalistyczne imprezy.

Patriotyzm! Patriotyzm! Nachalny patriotyzm przechodzący w nacjonalizm (aż do banderyzmu!).

1 września.

Wnuczka poszła do szkoły. Odwiózł ją oczywiście dziadek, czyli ja.

Bezchmurne niebo, jak w 1939 (należę do tego pokolenia, które nie widząc chmur 1 września myślą o bezkarnym bombardowaniu polskich miast i wsi przez Luftwaffe).

Czekając na wnuczkę spędziłem przyjemnie czas, gdyż spotkałem Ukraińca polskiego pochodzenia, z którym miałem okazję treściwie porozmawiać.

Po przyjeździe do domu wnuczka wyjęła nowe podręczniki do 3 klasy. Wśród nich była książka do nowego przedmiotu "Ja w świecie".

Otworzyłem ją na przypadkowej stronie i przeczytałem tytuł:

"Ukraina – państwo europejskie".

Aż się uśmiechnąłem, ale gdy spojrzałem na mapę ilustrującą tą lekcję, to aż zaniemówiłem.

Do tej pory tylko Rosja i Google rysują mapy tej części świata z Krymem należącym do Federacji Rosyjskiej.

Popatrzcie na mapę, która ilustruje tą lekcję o europejskości Ukrainy.

Na niej Ukraina nie tylko bez Krymu, ale i bez Wschodnich terytorii !!!

O tym nawet Putinowi się nie śniło!!!

Zobacz galerię zdjęć:

Ukraina - państwo europejskie
Ukraina - państwo europejskie
waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka