waldemar.m waldemar.m
308
BLOG

Czy badacz ptaków to uczony?

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Notka "Uczciwie o teorii ewolucji", będąca de facto fragmentem książki o teorii ewolucji spotkałem poniższy fragment:

#Do takiego bowiem wniosku dochodzą badacze, którzy bez uprzedzeń narzuconych przez ewolucjonistyczne myślenie, uczciwie analizują wyniki badań naukowych w różnych dziedzinach. Podam tylko dwa przykłady.

Ptak: projekt Inżyniera

Jeden to wybitny brytyjski uczony, prof. Andrew McIntosh, który zajmuje się termodynamiką. W swoich badaniach prof. McIntosh wiele uwagi poświęcał rozwiązaniom konstrukcyjnym zastosowanym w skrzydłach ptaków.#

Dlaczego zwróciłem uwagę na ten właśnie fragment?

Ponieważ na Salon24 orudowała banda profesorskich głupców (eine, snafu, deda, etc.), która w wielu swoich komentarzach obrzydazała czytelnikom teorię Prof. Bazijewa, argumentując swój negatywny stosunek do tej teorii tym, że powtała ona na bazie badań ... ptaków.

Prof. Bazijew studiował biologię i chemię, a odkrywszy nowy rodzaj ptaków żyjących w wysokich partiach Kaukazu Północnego, zajął się badaniem termodynamiki traktu pokarmowego tych ptaków, gdyż badanie ich bazy pokarmowej sugerowało, że ptaki żywiące się takim pokarmem nie mogą żyć (tak jak trzmiele nie mogę latać).

Tak doszło do odkrycia elektrino, gdyż termodynamika to stała Plancka, a ta stała to moment impulsu cząstki elementarnej przenoszącej ładunek dodatni.

Wniosek: Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni!

waldemar.m