waldemar.m waldemar.m
440
BLOG

Badania Bazijewa, czyli niepowtórzone eksperymenty

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

Wielokrotnie opisywałem różne eksperymenty, nad którymi pracował Prof. Bazijew. Ich celem było obiektywne wyświetlenie faktów, które udało mu się ustalić w trakcie teoretycznych badań nad fundamentalnymi odkryciami dokonanymi przez gigantów nauki

Te badania cechuje prostosta metodyki i oprzyrządowania, co pozwala powtórzyć je nawet w przyszkolnych laboratoriach.

Na temat tych eksperymentów wielokrotnie rozmawiałem z ich autorem, a więc doskonale rozumiem założenia, którymi kierował się przy ich projektowaniu i znam niuanse, które nigdy nie ukażą się drukiem, gdyż autor eksperymentów doszedł do wniosku, że niektóre z nich są przeprowadzone niekorektnie.

Dzisiaj otrzymałem list, fragment którego cytuję poniżej:

Szanowny Panie Waldemarze, obecnie prowadzę korespondencję z fizykiem, który jest zainteresowany badaniami Bazijewa. Czy mógłby mi Pan pomóc dotrzeć do materiałów w języku rosyjskim (jeśli zna Pan e-adresy takich materiałów), gdzie są opisane wyniki badań związane ze zmianą ciężaru ampułek z wodą, jaka następuje wskutek magnesowania.

Ten list był dla mnie zaskoczeniem z kilku powodów:

- nie spodziewałem się, że autor tego listu zechce z kimś rozmawiać na temat teorii Bazijewa;

- czułem podskórnie, że są fizycy, którzy mogą być zainteresowani odkryciami Bazijewa, ale nie spodziewałem się, że dostanę bezpośrednie potwierdzenie tego faktu;

- i na zakończenie muszę zwrócić uwagę czytelników na tę okoliczność, że nigdy nie pomyślałbym, iż ktoś może podejrzewać, że ja pracuję z publikacjami Bazijewa rozmieszczonymi w Internecie.

Prośba jest jednak prośbą, więc przeszukałem zasoby Internetu i ... znalazłem to, o co prosił mnie autor listu (a nawet więcej). Udało mi się znaleźć odpowiednie linki, gdyż wiedziałem, czego szukam.

Poniżej link do pracy, w której opisany jest eksperyment z magnesowaniem wody:

http://www.vixri.com/d/Baziev%20F.X.%20_Elektrichestvo%20zemli.pdf

Wydaje mi się, że dla wszystkich czytelników znających język rosyjski, którzy interesują się pracami Bazijewa będzie interesująco zajrzeć na rosyjsko języczne forum, skąd można ściągnąć wiele jego publikacji, w tym fundamentalną książkę z 1994 r. – "Teoria jedynej fizyki":

http://x-faq.ru/index.php?topic=275.0

Rozmawiałem wieczorem z Bazijewem na temat tego listu, gdyż interesowało mnie, czy on nie opisał tego eksperymentu z modyfikacją analizy rezultatów. Muszę wam zdradzić, że Bazijew już kilka lat pracuje nad drugą edycją swojej fundamentalnej książki, oraz nad publikacjami wielu prac, które ujrzą światło dzienne po raz pierwszy, lub były publikowane tylko w formie internetowych artykułów.

Oto co on powiedział na temat eksperymentu z magnetyzowaniem wody:

Jeśli miałbym dzisiaj zrobić ten eksperyment, to byłby to w rzeczywistości nowy eksperyment, a nie powtórzenie tego, który opisał w książce "Elektryczność Ziemi".

Na czym polegałaby modyfikacja?

Zamiast ampuł napełnionych wodą i poddanych namagnesowaniu Bazijew użyłby rurkę kapilarną zamlniętą z jednego końca i napełnioną wodą.

Po ustabilizowaniu parametrów poziom w rurce ustabilizuje się. Wtedy przysuwamy do rurki magnes stały, co powoduje podniesienie się poziomu wody.

Znając parametry magnesu możemy wyliczyć ... masę i ładunek elektrino!

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie