waldemar.m waldemar.m
281
BLOG

Zrobię wszystko, żeby to było zwycięstwo ...

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 1

Kandydacie na Urząd Prezydenta RP Andrzeju Dudo!

 

Jesteś prawnikiem i chyba nie byle jakim, gdyż nosisz przed nazwiskiem tytuł "dr prawa". Poinformuj więc mnie (i resztę Twoich sympatyków) o tym, czy taka groźba ze strony Kopaczki pospolitej, sprawującej aktualnie urząd premiera PO, nie jest czasami dwustopniową groźbą karalną, mającą doprowadzić do naruszenia polskiej racji stanu?

O jakiej dwustopniowej groźbie ja piszę? Wyjaśniam:

Pierwszy stopień – groźba wykorzystania resursu administracyjnego przez wszystkich członków PO sprawujących jakikolwiek urząd lub kierujących jakimkolwiek organem władzy (od sołtysa do prezydenta)

Drugi stopień – groźba sfałszowania rezultatów wyborów na drodze wtrącania się w cały proces wyborczy.

Jeśli ja jestem praw, to proszę spowodować wytoczenie "gadzinówce", która wyszczekała te słowa, odpowiedni proces lub zmusić prokuratorię do wytoczenia takiego procesu z urzędu.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka