waldemar.m waldemar.m
423
BLOG

Nikt tak nie zniszczył Ukrainy, jak jedna suka kierująca NBU

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 6

Ukrainę próbował zniszczyć Stalin, ale jednego jego życia okazało się mało.

Ukrainę rozkradali wszyscy, komu nie leń, całe 19 lat – od Kuczmy do Juszczenko.

Ukrainę grabił Janukowicz. Grabił nie sam, ale ci którzy mu pomagali, są dzisiaj najaktywniejszymi "demokratami".

Gdy przyszedł do władzy Poroszenko, wierzyłem (cała Ukraina wierzyła), że nareszcie coś się zmieni.

Moi czytelnicy pamiętają, że starałem się włączyć w bieg wydarzeń i wziąć na swoje barki część tych zadań, z jakimi będzie musiała zmierzyć się ekipa, która przyszła do władzy z Majdanu.

Nie jestem idiotą i zdaję sobie sprawę, że nie mogę sam jeden zmierzyć się ze wszystkimi zadaniami, i dlatego zaproponowałem Poroszence swój udział w trzech projektach:

1. Zmniejszenie bezrobocia na drodze wdrożenia projektu termorenowacji budynków mieszkalnych.

2. Modernizacja przemysłu lotniczego Ukrainy.

3. Reforma konstytucyjna

Reakcja? ZERO reakcji.

Ci którzy przyszli do władzy obiecali narodowi e-administrację, a dali nam e-śmietnik.

Ale, co tam ja, drobny "oszust" i do tego Polak. Wczoraj dopiero z oczu opadła mi katarakta, gdy posłuchałem wywiadu z jednym z zastępców kierownika Nacjonalnego Banku Ukrainy. On ten post zajmował gdzieś tak w latach 2007-2009.

Wtedy też mieliśmy kryzys finansowy. Hrywna traciła szybko na wartości - upadła z 8 hr/dolar do 12 hr/dolar.

Ten człowiek napisał rekomendacje o tym, jak ratować grywnę i przekazał je kierownikowi NBU, premierowi i prezydentowi. Większość z tych rekomendacji była wysłuchana i wdrożona.

Hrywna nie tylko wróciła do swojej wartości, ale nawet przekroczyła magiczną granicę 8hr/dolar i spadła do poziomu 7,8 hr/dolar.        

Gdy zorientował się do czego prowadzi działalność Gontariewoj (tej suki Poroszenki) napisał spejalne rekomendacje i przekazał je do Administracji Prezydenta i Gabinetu Ministrów. A w odpowiedzi ... CISZA!!!

Hrywna przekroczyła wczoraj granicę 33 hr/dolar.

 

A ta suka,która kieruje budynkiem, jaki nazywają z przyzwyczajenia Nacjonalnym Bankiem, zapowiada kolejne twarde kroki.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka