waldemar.m waldemar.m
82
BLOG

Prawosławne Boże Narodzenie

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

Bogata kutia - tak prawosławni nazywają swój Wigilijny stół, na którym powinno być 12 dań.

Na szczęście sprzedawali w tym roku kutię w porcjach. Wystarczy wszystkie składniki przygotować zgodnie z cerkownym przepisem i zmieszać na dwie godziny przed postawieniem na stół.

Ja już zjadłem jedno tradycyjne dla Bożego Narodzenia danie - czyli zupę grzybową.

Pytacie a skąd wziąłem grzyby, których nigdzie nie można kupić? Przechytrzyłem los.

Kupiłem pieczarki i wysuszyłem w suszarce.

Wyszła całkiem niezła zupa!

Nie pozostaje mi niczego innego jak życzyć ukraińskim prawosławnym, żeby dożyli do jutra.

A co z ruskimi prawosławnymi?

Satana nie może być prawosławnym.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka