waldemar.m waldemar.m
115
BLOG

Kto jaką reformą żyje

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

Ukraina żyje reformami. Właściwie lepiej byłoby napisać, że Ukraina żyje słuchami o reformach.

Konstytucyjna, ekonomiczna, finansowa, emerytalna, socjalna, oświaty, milicji i czort zapamięta jaka jeszcze.

Jednak wszyscy jednoznacznie przyznają, że najważniejszą reformą od której trzeba zaczynać zmieniać Ukrainę jest reforma sądownictwa.

Od kilku dni ta właśnie reforma zabiła moją głowę i już zacząłem pisać bardzo ciekawą notkę na ten temat.

Nawet miałem nadzieję, że właśnie od wyrażenia swojego stosunku do tej reformy zacznę o tych reformach pisać, ale dzisiaj miało miejsce ekstraordynarne wydarzenie, które tak wpłynęło na moje plany, że najpierw napiszę o reformie emerytalnej.

Rząd zamroził w tym roku emerytury, przez co ja, emeryt Ukrainy, całe 11 miesiący otrzymywał emeryturę w wysokości 999 hr (tego nie wymyśliliby nawet w USA!). 999 hr = 60,54 USD (a na czarnym rynku, czyli tam, gdzie go można rzeczywiście kupić 999 hr = 43,43 USD)

Rząd zapowiadał zamrożenie pensji i emerytur również w 2015 r.

Dzisiaj otrzymałem emeryturę za grudzień 2014 r.

Jej wysokość wyniosła 999,1 hr !!!

A więc podwyżka. Czyżby zaczęła się emerytalna reforma?

Teraz mogę się zająć reformą sądownictwa. Będzie ciekawie!

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka