waldemar.m waldemar.m
78
BLOG

Konkurs na nazwę

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

W końcu chyba się spełni marzenie całego ukraińskiego narodu i wszystkich dziennikarzy.

Nacjonalna państwowa telewizja zostanie zlikwidowana, a jej miejsce w eterze zajmie telewizja obywatelska.

Nigdy nie biorę udziału w żadnych konkursach, ale gdy ogłoszono konkurs na nazwę tej telewizji zareagowałem jak automat i nie zastanaiając się ani minuty wysłałem swoją propozycję.

Nawet otrzymałem potwierdzenie, że ją otrzymali:

Щиро дякуємо, що відгукнулись на наше прохання!

Невдовзі ми опрацюємо всі пропозиції та ідеї щодо назви, та повідомимо про прийняте рішення.

Залишайтеся разом з нами, та дивіться програми Першого Національного.

Будуємо Суспільне разом!

Дякуємо за співпрацю!

 Національна телекомпанія України

National Television Company of Ukraine
42, Melnykova str., Kyiv, 04119, Ukraine

 

Teraz mogę zdradzić jaka jest moja propozycja: Український простір (Ukraińska przestrzeń)

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka