waldemar.m waldemar.m
216
BLOG

A jednak manipulatorzy śpią

waldemar.m waldemar.m Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Gdy zakładałem blog na Salonie to nadałem jemu tytuł związany z zachowaniem fizykalistów, czyli osobników mających wykształcenie fizyka, ale nie korzystających z możliwości, jakie Bóg dał człowiekowi wyposażając go w mózg.

Jeszcze przed rejestracją bloga zorientowałem się, że ich ulubionym instrumentem jest manipulacja, oraz że działają oni 24 godziny na dobę.

Brało się to stąd, że jeden z najaktywniejszych fizykalistów – Snafu pisał swoje teksty z USA, a więc jego aktywność wypadała na nasze godziny nocne.

Jednak od pewnego czasu właściciele Salonu wprowadzili zmiany organizacyjne, które pozwoliły im bezczelnie manipulować treściami SG.

Ich Admini, czyli wykonawczy manipulatorzy w nocy śpią, podział prawej kolumny na dwie części dał im szansę skryć przed gośćmi Salonu najnowsze i najciekawsze notki, które zawsze pojawiały się wieczorem i gdzieś tak do 2:00 w nocy.

Zamiast tego mamy rubrykę "Nie przegap", a w niej już kilka dni wisi notka pod skandalicznym tytułem "Klęska Marszu 13 XII".

 

I tak, prostą prymitywną manipulacją, kolumienka "Nie przegap", stała się ważniejsza od TOP SG. Gratulacje dla właścicieli.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości