waldemar.m waldemar.m
100
BLOG

O jaką satysfakcję chodzi?

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

Pod moją ostatnią notką, poświęconą dzisiejszej dacie w kontekście historycznym pojawił się taki komentarz:

Cierpliwości i ten dzień nastąpi. Z racji naszego wieku będzie to już bez znaczenia,jedynie satysfakcja.

Przy skojarzeniu tych dwóch pojęć - "dzień nastąpi" i "satysfakcja" - rozum wydał taką informację:

Żeby nastąpił ten dzień, który przyniósłby mi satysfakcję musiałby jakiś rodak przysłać mi odrobinę suszonych grzybów, dzięki czemu mógłbym przygotować na wigilijny stół zupę grzybową i pierogi z kapustą i grzybami.

To będzie moja 65-ta wigilia, ale wszystko wskazuje na to, że może to być pierwsza wigilia bez tych dwóch dań.

Te dania były żelaznym punktem w przygotowaniu każdej wigilii w domu moich rodziców i stały się tradycją w moim domu.

Jednak w tym roku w lesie, w którym zawsze zbieraliśmy grzyby nie było ich wcale.

Szukałem ich po wszystkich bazarach i rynkach, oraz w supermarketach – ale wszystkie wysiłki były daremne.

 

Wprawdzie nie wierzę w to, że będzie jakaś pozytywna reakcja na tą notkę, ale muszę dać Bogu szansę i dlatego poniżej piszę adres pocztowy:

 

Waldemar Mordkowicz

Glewacha 08631

Obwód Kijowski

 

P.S.: Gdyby ktoś się jednak zdecydował i wysłał maleńką posyłeczkę to proszę dać znać na PW. Będę pilnował jej przybycia.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka