waldemar.m waldemar.m
602
BLOG

Nie dacie rady pokonać mafii ...

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 33

Gdyż ona osiągnęła już taki poziom bezczelności, że ... ma was po prostu ... w czterech literach.

Ci, którzy czytają mój blog, wiedzą że napisałem do PiS, SLD i Klubu Jagielońskiego list do którego przyłożyłem swoją analizę sytuacji prawnej dotyczącej I turu wyborów samorządowych 2014.

Moje stanowisko było jednoznaczne: Nie wolno było robić stawki na "fałszowanie wyborów", jako argumentu w walce z partią-mafią, czyli PO i jej satelitą PSL, gdyż była to opcja z góry przegrana, jako że udowodnienie tej opcji równałoby się wygrania skarg wyborczych we wszystkich sądach okręgowych w kraju, a do tego nie mogła dopuścić mafia sędziwska, która obsługowuje mafię PO trzymającą "obszczak", tj., mafijną kasę, co jest równoznaczne w Polsce z budżetem kraju.

Gdybym tylko napisał do nich, to być może dzisiaj plułbym na tą sprawę, ale ja jestem konsekwentny w swych działaniach i ... zadzwoniłem do tych wszystkich instytucji, żeby sprawdzić, czy korespondencja dotarła i jaki jest jej los.

Telefonu nie odebrał Kaczyński, Miller, czy Prezes Klubu Jagielońskiego. Telefon obierali jacyś pracownicy tych instytucji, upoważnieni do ich obsługi.

To dało mi możliwość dokonania bardzo ciekawej obserwacji.

We wszystkich instytucjach potwierdzili otrzymanie mojego listu i dodatku, a w dwóch organizacjach (PiS i SLD) poinformowano mnie o tym, że mój list przekazano w ręce ludzi, którzy zajmują się w tych partiach właśnie tym problemem.

To trzeba było słyszeć. W tych dwóch partiach wyrażono nadzieję, że dzięki mojej analizie może nareszcie zmieni się ton agresywnych publikacji prasowych skierowanych przeciwko ich liderom i partiom w całym.

Byłem przekonany, że Kaczyński i Miller w ciągu jednego dnia zmienią jakość swoich komunikatów w sprawie unieważnienia wyborów samorządowych, ale ... okazało się, że byłem kompletnym naiwniakiem.

Doszło do tego, że nawet taka skończona menda, jak Niesiołowski pozwolił sobie plunóć dzisiaj Kaczyńskiemu w twarz (co ,uszą czuć jego pracownicy i członkowie PiS, to ja nawet sobie nie wyobrażam).

Polacy! Najwyższy czas założyć nową prawicową partię. Na jakikolwiek z PiS nie ma co liczyć przez najbliższe 6 lat (o ile UE zacznie przesyłać do Polski pieniądze).

Przecież tacy złodzieje jak Adamowicz nie dadzą się dobrowolnie odsunąć od koryta. Ich nawet oderwać od tego koryta nie będzie łatwo, jeśli on otrzyma z kasy Gdańska przed świętami prawie 700 tyś. zł za dwa tygodnie "pracy".

Zakończę swoją epopeję z tymi wyborami jeszcze jedną analizą.

PKW informowała, że na wypłatę wynagrodzenia członkom komisji w tych wyborach wydała ok. 140 mln. Planuje się podwyższyć to wynagrodzenie do takich kwot, że budżet zapłaci członkom komisji ok. 430 mln.

Komisji jest 26.000, czyli na jedną komisję wypadać ma po ok. 16,5 tyś zł.

Dotychczas członkowie otrzymywali po ok. 160-330 zł, ale przyjmijmy, że będziemy płacić im po 500 zł za jedne wybory (szkolenia + 1 dzień wyborów).

W komisji wyborczej będzie pracowało 3 osoby i jeden informatyk, co daje razem 2000 zł za wybory. Dodajmy jeszcze 500 zł na sprzątaczkę i diety.

Pozostaje 14 000 zł!!!

Czy za te pieniądze można zbudować taki system do głosowania, jaki ja zaproponowałem?

Żal mi was, rodacy. Nasrają wam w talerz, a wy będziecie błogosławić PO za zupę z wkładką!

P.S.: A za Gierka, dostawałem zupę i porządny kawałek kiełbasy, albo żółtego sera.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka