waldemar.m waldemar.m
439
BLOG

Jak zmusić PKW do ogłoszenia ponownych wyborów

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 15

Prawie 5000 odsłon. Ponad 204 komentarze.

 

Takie rezultaty widnieją na blogu "Ludzie myślcie, to nie boli". gospodyni o pseudonimie Eska i dotyczą one notki o intrygującym tytule:

 

"Nie da się unieważnić tych wyborów".

 

A chodzi o wybory samorządowe 2014, które jeszcze przed osiągnięciem finalnej prostej stały się pośmiewiskiem cywilizowanego świata.

 

Nasze mudaki, zwane w narodzie posłami, prawnikami, sędziami i innymi pejoratywnymi wyzwyskami skonstruowali sobie zabawkę, przy pomocy której mogą grać z tym narodem w interesującą grę.

 

A nosi ta gra symptomatyczne imię: "Chińczyku, nie irytuj się". Bez względu na to, czego oczekujesz, zwycięzcą będę ja, maą brat, swat, kuzyn, teść, teściowa, lub w najgorszym przypadku mój kierowca, moja kochanka, lub prostytutka z sejmowego hotelu.

 

Próbowałem Esce delikatnie podpowiedzieć, żeby spróbowała argumentować swoje wywody, ale ona jest tak zadufana w swoją znajomość prawa, że przychodzi mi do głowy tylko jedno porównanie – niech mi żaden seksuolog nie podskakuje, gdyż ja ze swoją kozą sam współżyję!

 

Oto przykład:

 

Ja Esce:

 

Ty zostaw Kodeks Wyborczy w spokoju. Jest Konstytucja, która pozwala unieważnić każde wybory, które naruszają prawa człowieka.
A te wybory naruszają moje prawa (a twoich nie?).

 

A ona na to:

 

Wyjaśniam po raz kolejny, bo nie wiem, już jak (chyba młotkiem):
1. Nie da się w normalnym, przewidzianym ustawowo trybie unieważnić CAŁYCH wyborów samorządowych.

 

I dodaje:

 

@WALDEMAR.M

Nie marudź, opisałam to już chyba trzy razy, nawet w notce, ślepy jesteś czy co?

ESKA

 

I co miałem zrobić? Rzuciłem wsyzstkie zajęcia i znalazłem te normy prawa, które działają bezpośrednio i na podstawie których, nawet sama Eska może jutro podważyć to idiotyczne pośmiechowisko, które nam urządzili ci wyżej wymienieni, czxli mudaki.

 

Sięgnąłem do Konstytucji RP i cytuję z tego najważniejszego dla Polaków aktu prawnego 3 normy:

 

Art. 8.

1. Konstytucja jest najwyższym prawem Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Przepisy Konstytucji stosuje się bezpośrednio

 

Art. 45.

1. Każdy ma prawo do sprawiedliwego i jawnego rozpatrzenia sprawy bez nieuzasadnionej zwłoki przez właściwy, niezależny, bezstronny i niezawisły sąd.

 

ŚRODKI OCHRONY WOLNOŚCI I PRAW

Art. 77.

2. Ustawa nie może nikomu zamykać drogi sądowej dochodzenia naruszonych wolności lub praw.

 

Na podstawie tych trzech norm prawnych, korzystając z pewnych kruczków sygnalizowanych przez różnych komentatorów tych wydarzeń (karty wborcze, głosowanie elektroniczne, etc.) można sformułować piękny wniosek i podać go do Sądu Najwyższego (niech uzna się za niekompetentny i wskaże właściwy, niezależny, bezstronny i niezawisły sąd) ten właściwy organ do roztrzygnięcia odpowiedniego wniosku.

 

Koniec. Kropka! 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka