waldemar.m waldemar.m
460
BLOG

Dwie wypowiedzi jednego osobnika o jednym człowieku

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

O autorze cytowanych poniżej słów muszę powiedzieć "osobnik", gdyż słowo "człowiek" staje w gardle kamieniem, gdy mózg sygnalizuje o kim mowa.

 

Przekonajcie się sami.

 

Gdy na blogu Muki, 16 października 2014 r., ukazała się notka-komunikat o śmierci kolegi Henperola (dla mnie Henryka Pławskiego), to jeden z komentatorów napisał takie słowa:

 

To był bloger pokoju i dialogu, człowiek wyjątkowo koncyliarny. Z Jego nieobecnością tutaj,brakiem- nie pogodzę się. Nie wiem czy mogę Pana prosić ,by Pan (przy okazji) synowi Henryka -Grzegorzowi przekazał moje słowa współczucia i żalu, oraz słowa zapewnienia ,że jego śp.Ojciec pozostanie wciąż żywy w mojej pamięci, jako Ten, któremu wiele dobrego zawdzięczam.

 

W pierwszy moment aż się wzruszyłem, ale w końcu doczytałem do końca, a tam widniał podpis: Eine

 

http://muki.salon24.pl/610694,czesc-henpe#comment_9534781

 

I od razu mózg przypomniał sobie, co ten sam osobnik powiedział o Henperolu 16 marca 2012 w notce "Anatolij Dowżenko – objawienie salonowej "nowej fizyki":

 

Teksty tego blogera sprawiają wrażenie środków do bełtania w głowach czytelników, taki “bełting” niszczący logiczne i zgodne z fizyką - myślenie o przyrodzie.

 

Przez moją nieuwagę, ów inżynier Henperol [co to niezwykle “kulturalnie” próbował napluć mi w twarz, kiedy porównałem jego wypowiedzi na temat teorii naukowych z poglądem Goebbelsa na ten sam temat, ale w końcu zatrzymał się na opluwaniu słownym mojej osoby na swoim blogu, wzorując się zapewne na stylu bazijewa kijowskiego] wsadził mi na mój blog, opis durnowatego doświadczenia jakiegoś tam Dowżenki sprzed ośmiu laty i to wsadził w cykl moich artykułów o Ogólnej Teorii Względności ...

 

Dla inżyniera Henperola , “specjalisty” od tęczy i ciemnego światła “wsio ryba”: QM to STW , a STW to OTW ,a tak naprawdę dla niego wiedza teoretyczna to najbardziej rzecz znienawidzona, bo [ prawdopodobnie ]niemożliwa do pojęcia i zrozumienia przez niego.

Dowżenkę zaś, to on chwyta w lot. Znamienna inklinacja do bełkotu i alogiczności.

 

Wybacz Henryku, że niepokoję Ciebie, ale ... PRAWDA ponad wszystko. 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie