waldemar.m waldemar.m
365
BLOG

Czym się różni "fizyka kijowska" od "fizyki oficjalnej" (1)

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

"Fizyka kijowska" - nauka głoszona przez waldemara.m

 

"Fizyka oficjalna" – nauka w podręcznikach dla uczniów i studentów, oficjalnych publikacjach uznawanych przez Akademie Nauk i Towarzystwa fizyczne działające pod parasolką państwa. Głoszona przez takie idywidua salonowe, jak snafu, eine, boson, barbie, sts, i reszta sfory.

 

Czymś one się muszą zasadniczo różnić, jeżeli każda moja publikacja wywołuje spazmy wściekłości u snafu i eine.

 

Myślicie, że różnią się temperaturą Słońca, albo poglądami na stopnie swobody? Ci, którzy tak myślą niewątpliwie mają rację, ale te różnice nie mogłyby wywoływać wściekłości u wyżej wymienionych. One co najwyżej wywoływałyby u nich drgawki fałd brzusznych od śmiechu.

 

Więc co?

 

Ja oczywiście mam swoje zdanie na ten temat, ale ... postanowiłem każdemu dać szansę. Pomyślcie nad tym. Jak zechcecie wyraźcie swoją opinię w komentarzach.

 

Daję wam na to jeden dzień. Jutro uzupełnię tą notkę i będziecie mogli porównać mój punkt widzenia z tym, co wy myślicie na ten temat. 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie