waldemar.m waldemar.m
438
BLOG

Słowianie, to genialni wynalazcy

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

Mieszkam w Ukrainie, a więc codziennie oglądam ukraińską telewizję, a w niej wiadomości z linii frontu.

 

Dzisiaj był kolejny reportaż bezpośrednio z blok-postu na wjeździe do miasta, które starają się okrążyć separatyści wspomagani przez rosyjskich terrorystów.

 

Jedno z pytań dotyczyło zaopatrzenia w broń, ciepłą odzież i sprzęt wspomagający, w tym, noktowizory.

 

Odwróciłem się od telewizora do monitora komputera, gdyż doszedłem do wniosku, że już niczym nie mogą mnie w tych kwestiach zaskoczyć, ale jak usłyszałem o bateryjkach z 1988 r., to natychmiast wróciłem do oglądania programu.

 

Redaktor, który brał wywiad, z niedowierzaniem powtórzył tą frazę o 1998 roku, czym sprowokował wojownika ochotniczego batalnionu do powtórzenia swojej wypowiedzi:

 

To prawda, trzy dni temu otrzymaliśmy  ukraińskie noktowizory, które niestety nie pracowały. Okazało się, że w nich były bateryjki wyprodukowane w Związku Radzieckim w 1988 r !!!

 

I jak wybrnęliście z sytuacji? – spytał redaktor.

 

Przystosowałem telefon mobilny do zasilania noktowizora – odpowiedział genialny wynalazca, i pokazał przed kamerą swoje rozwiązanie. 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka