waldemar.m waldemar.m
132
BLOG

Do Europy po starych ścieżkach

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

Gdy Janukowicz uciekł z Ukrainy i do władzy (czytaj: i do koryta) dorwali się ci, którzy nie dostali kuli w łeb, prasa szeroko dyskutowała nowinkę polegającą na tym, że w końcu skończą się eksperymenty z czasem i Ukraina przestanie szarpać się między czasem letnim i zimowym.

 

Podyskutowali i ... temat zniknął z łam prasy. Ja po prostu wyrzuciłem go ze swojej łepetyny, ale jak się okazało ... zbyt szybko.

 

Przed chwilą zacząłem studiować nowości, a tu w oczy rzuca mi się taka informacja:

 

В день выборов в парламент, 26 октября, украинцы переведут стрелки часов на час назад.

 

W dzień wyborów do parlamentu, Ukraińcy cofną wskazówki zegarów na godziną do tyłu.

 

I zrobią to na podstawie zarządzenia Rady Ministrów Ukrainy z ... 1996 r. (sic!!!)

 

23 lata "wolnej" Ukrainie i 7 miesięcy nowej władzy nie wystarczyło, żeby zmienić to zarządzenie.

 

Ale nie to jest najważniejsze.

 

Mogliby te zegary przestawić tydzień później, a nie w dzień wyborów. Przecież dużo ludzi odkłada głosowanie na ostatnią chwilę, a 20 października lokale zamkną godzinę wcześniej!

  

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka