waldemar.m waldemar.m
377
BLOG

Czy istnieje Multiverse?

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

 

To be or not to be?

 

Wydawało się, że tego klasycznego pytania żadne inne nie pobije popularnością, ale ... gdy nauka dotarła pod strzechy, a spod "płaskiej" Ziemi przegoniliśmy Atlasów, słonie i żółwia to na pierwsue miejsce wyrwało się pytanie o Multiverse:

 

Ile jest Światów we Wszechświecie?

 

Kilka lat pod rząd z rozpaczą obserwowałem, że mimo pozornych różnic, termin Multiverse należy odłożyć na półkę. Podstawy dla takiej decyzji miałem twarde. Zobaczcie sami:

 

Wariant I:

 

Tusk, Komorowski, Sikorski, Schetyna, Kopacz, Sienkiewicz, ... itd., itp.

 

Wariant II:

 

Snafu, Eine, Deda, Bufon (czytaj - Boson), Barbie, Tumański (czytaj - Tumalski), Slej, ... etc.

 

Niby warianty dwa, ale jakość jedna.

 

Po ostatnich cyklach o STW i bytach o mało nie wpadłem w depresję (na rozpacz poznawczą nałożył się jeszcze stan zdrowia), ale ... włączyłem przed chwilą komputer i przekonałem się, że inny Świat jednak istnieje:

 

Wariant III:

 

Fabian Drzyzga, Piotr Nowakowski, Michał Winiarski, Karol Kłos, Mariusz Wlazły, Mateusz Mika, Paweł Zatorski (libero) oraz Dawid Konarski, Paweł Zagumny, Michał Kubiak.

 

A więc jednak nie zwariowałem. Istnieje jeszcze normalny Świat, w którym i Polska jest mistrzem świata i elektrino ma swoje miejsce bytu. 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie