waldemar.m waldemar.m
301
BLOG

POlactwo w akcji, czyli ... relatywistyczna humanitarka!

waldemar.m waldemar.m Społeczeństwo Obserwuj notkę 8

Komunikat ze Wschodniego frontu:

 

Do Ukrainy przybył transport z pomocą "humanitarną" z Polski.

 

Pamięć mam dobrą, więc jak się dowiedziałem co Polactwo chciało przysłać do Ukrainy, to aż mi dech zaparło.

 

KOCE i MATERACE!!!

 

Nie broń, nie lekarstwa, nie żywność, która się w Polsce niszczy, tylko koce i materace.

 

Te koce i materace nie dojechały. Zniknęły między Rembertowem a Wschodem Ukrainy.

 

Dematerializowały się i polscy prokuratorzy mają kłopot – kto, gdzie i kiedy im w tym pomógł.

 

Czy warszawska grupa z Hożej poddała je dylatacji? Czy toruńska grupa z UMK poddała je splątaniu kwantowemu?

 

Jak tak sobie pomyślę, to dochodzę do wniosku, że chyba dobrze się stało, że te koce zniknęły zanim dotarły do adresata.

 

Dlaczego?

 

Ponieważ mam obawy, że to były te koce, które zebrał w swoim czasie Jerzy Urban w celu wysłania ich do USA dla pomocy bezdomnym.

 

P.S.: Czy można się było tego spodziewać? Ależ oczywiście tak. Naród składający się z takich indywiduów jak "Ruski Bimber", ".segern", "Snafu" czy "Eine" nie jest zdolny na nic innego. 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo