waldemar.m waldemar.m
358
BLOG

Znowu piszą o ... waldemarze.m

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

A już mieli dać sobie na wstrzymanie. A już mieli odesłać mnie w Krainę Wiecznej Ciszy.

 

A co się okazało? Nawet Einsteina tak często nie upominają jak "grafomana", "nieuka", "niezasłużonego nosiciela szczytnego tytułu inżynier" (o magistrze widać zapomnieli) – waldemara.m

 

Oni budzą się i ... myślą o waldemarze.m

 

Oni kładą się spać i ze strachu boją się gasić światło, bojąc się hologramu mojego lica utworzonego z elektrin.

 

Dosłużyli się do tego, że nie mogą napisać ani jednej notki normalnie popularyzującą ich wiedzę i doświadczenie.

 

Najlepszy przykład to ostatnia notka Barbie "Sensacja: Fizyka to hucpa! Rozbito elektron!"

 

Takiego nagromadzenia idiotyzmów jeszcze żaden baran nie odważył się zamieścić w swoim tekscie.

 

Czy zajmę wobec tych idiotyzmów jakieś stanowisko? Oczywiście tak, ale zrobię to w odpowiedniej kolejności.

 

Dzisiaj chcę wam pokazać (na ilustracji tej notki) co daje mi siły, z podniesioną głową wysłuchiwać tego steku bzdur i nie czuć się poniżonym, gdy odzywają się o mnie bydlaki. 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie