waldemar.m waldemar.m
857
BLOG

Co to jest STW i czego dotyczy

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Za te kilka lat spędzone na Salonie w towarzystwie wybitnych manipulatorów i zwykłych, ale za to notorycznych kłamców, kłaniam się Bogu nisko, nisko.

 

Gdyby nie ich manipulacje i kłamstwa, to nigdy nie zmobilizowałbym się do tego stopnia, żeby studiować prace Einsteina i jego popularyzatorów.

 

Studiowanie, studiowaniem, ale ważniejsze od samego studiowania jest zrozumienie, a z tym zawsze miałem kłopoty.

 

Nie, nie ze zrozumieniem jako takim, a ze zrozumieniem wiodącym do takiego rezultatu, żeby zrozumieć co w pracach Einsteina widzą ci, którym wydaje się, że już zrozumieli to co on napisał, a szczególnie tych, którzy są pewni, że to co dał światu Einstein mogą zrozumieć tylko wybrańcy losu.

 

Miałem nadzieję, że ostatnia nawałnica notek na temat STW ułatwi mi zadanie, ale niestety w żadnej z nich nie spotkałem odpowiedzi na kluczowe pytania:

 

1. Czym tak naprawdę jest STW?

 

2. Jakie zjawisko/zjawiska wyjaśnia STW?

 

Poczytałem sobie kolejny raz o postulatach, bliźniakach, rakietach, laserkach, pociągach, transformacjach, równaniach Maxwella, ładunkach w ruchu, czasoprzestrzeni i nawet eterze, ale odpowiedzi na dwa powyższe pytania nie znalazłem.

 

A może ktoś pokusi się o sformułowanie tych niewątpliwie najważniejszych odpowiedzi?

 

Całkiem możliwe, że po ich sformułowaniu będziemy mogli napisać, iż po 109 latach udało nam się zbliżyć do prawdy.

 

P.S.: Zwracam uwagę czytelników, że odpowiedzi na te pytania należy szukać w ilustracjach tej notki i krótkim spostrzeżeniu wysłowionym przez fizykalistę, któremu wydaje się, że już zjadł wszystkie rozumy, stosownie Rys. C:

 

Skoro założył pan euklidesowe zachowanie się promienia i rakiety, to jakiego wyniku się pan spodziewa? 

Zobacz galerię zdjęć:

Rys.C: Rakieta, światło, czas, przestrzeń - zachowują się normalnie (euklidesowo)
Rys.C: Rakieta, światło, czas, przestrzeń - zachowują się normalnie (euklidesowo)
waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie