waldemar.m waldemar.m
230
BLOG

3-wymiarowy, a posiadający 3 wymiary.

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Wektor, to obraz pewnego abstrakcyjnego bytu, służący do ilustrowania ludziom o ograniczonej wyobrażałce zadania tekstowego o ruchu lub siłach.

 

Uczyli mnie, że wektor ma punkt zaczepienia, kierunek, zwrot i wartość (zwaną często modułem lub długością).

 

Uczyli mnie, że wektory można zaczepiać lub odczepiać, dodawać, odejmować, mnożyć przez liczbę (skalar) i odwracać (mnożyć przez ujemny skalar).

 

Uczyli mnie, że przestrzeń musi być opisana 3-ma wymiarami, a objętość jest 3-wymiarowa.

 

Nie nauczyli mnie tylko jednego – tego, że wekto może być 3-wymiarowy.

 

Wczoraj poświęcił mi czas Arkadiusz Jadczyk, ale do końca dnia nie udało mi się przekonać mnie do trzywymiarowego wektora.

 

Jednak moja upierdliwa natarczywość obudziła w nim lwa i postanowił napisać specjalną notkę na ten temat.

 

Jeśli znowu nie będzie mieszał 3 wektorów z wektorem 3-wmiarowym, to może właśnie dzisiaj nauczę się czegoś nowego. 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie