waldemar.m waldemar.m
339
BLOG

Z kim przegrała Francja

waldemar.m waldemar.m Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Przeczytałem notki i komentarze poświęcone meczowi Francja – Niemcy. To co w nich zobaczyłem wstrząsnęło mnie.

 

Zrozumiałem na koniec to, dlaczego aż tak dużo osobników nie rozumie tego o czym ja mówię, gdy mówię o odkryciu elektrino.

 

Wszyscy zachwycają się Hummelsem i zdobytą przez niego bramką.

 

Nikomu jednak nie przyjdzie do głowy, że sędzia nie powinien był uznać tej bramki. Hummels ewidentnie faulował francuskiego obrońcę, przepychając go przed sobą w powietrzu.

 

Odsunął go tak daleko, że Francuz aż się odwrócił tyłem prawym bokiem w stronę środka boiska, chociaż rozpoczynał całą akcję stojąc prawym bokiem do bramki.

 

Odpowiadając na tytułowe pytanie twierdzę:

 

Francja przegrała z sędzią tego meczu!

 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości