waldemar.m waldemar.m
506
BLOG

Kto ty, jeśli Prusak dla ciebie wyrocznia

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Żyją jeszcze na świecie dziwne typy, które Polakami się mienić każą, ale dla których pruski żołdak, Clausewitz, jest wyrocznią.

 

I myślą te Karaczany, że każdy powinien oprócz zasadniczego planu (plan "A") mieć plan "B", co w języku Salonu wyraża się jak zdolność do ucieczki z jednego Działu do drugiego, zapasowego, a w języku hitlerowskiego Wermachtu oznaczało wycofanie się na z góry upatrzone pozycje.

 

W odróżnieniu od tych owadzich pomiotów, ja nie mam planu B, i co ciekawe, nigdy go nie miałem.

 

Plan "B" jest charakterystyczny dla takich osobników, którzy nie wierzą w plan "A". Ta niewiara jest przyczyną tego, że w większości przypadków, plan "A" jest z góry skazany na porażkę, gdyż autor tych planów na wszelki wypadek przerzuca do planu "B" te wartości, które usiliłyby plan "A" i zrobiłyby go zwycięskim.

 

Drogi czytelniku!

 

Uwierz we mnie, jeżeli w siebie nie jesteś w stanie uwierzyć. Z czasem przekonasz się, że prusaki i ich propagandowe gadzinówki nie są takie straszne. 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie