waldemar.m waldemar.m
371
BLOG

Memorandum po ukraińsku z polskim akcentem 2

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 12

5 dni temu, tj 18 kwietnia wysłałem do znajomego deputata od "Swobody" SMS następującej treści:

 

"Nie podpisujcie żadnych dokumentów z politycznymi trupami: Partią Regionów i Komunistami"

 

Wprawdzie Turczynow z Jaceniukiem szli na jakieś ustępstwa Regionałom, ale na szczęście, do końca sesyjnego tygodnia żadne memorandum nie było podpisane.

 

Tak weszliśmy w święta wielkanocne.

 

Te idioty (tj. Turczynow z Jaceniukiem), idąc na smyczy u Julii Tymoszenko, wstrzymali dobrze zapowiadającą się 17 kwietnia Antyterrorystyczną Operację, robiąc przedpole dla budowy autorytetu ukraińskiej Joanny d'Arc, która pojechała w Donieck na rozmowy z separatystami.

 

Na rezultaty takiej głupoty nie trzeba było długo czekać. Separatyści nie tylko nie złożyli broni, ale bestialsko zamordowali Radnego od Partii "Batkiwszczyna".

 

Dzisiaj, 23 kwietnia z niecierpliwością oczekiwałem rozpoczęcia obrad plenarnych parlamentu, ale minęła godzina 10:00 a telekanał "Rada" milczał.

 

Zacząłem szybko przeglądać informacje polityczne z Ukrainy, żeby zrozumieć, jak władza tłumaczy ten cyrk, ale zamiast informacji o parlamencie znalazłem informację o mityngu na Bankowej. Czytając tą informację przecierałe oczy ze zdumienia. Przecież ja już to gdzieś czytałem:

 

На Банковій активісти обіцяють обвалити рейтинг Тимошенко за компроміси з сепаратистами

 

Обурені мітингувальники, які протестують під стінами Адміністрації президента, обіцяють знизити рейтинг кандидату у президенти Юлії Тимошенко. Про це у коментарі Gazeta.ua розповіла активістка організації "Відсіч" та організатор акції протесту Катерина Чепура.

 

Активістка висловила вимоги протестуючих.

"Влада має не підписувати подібних меморандумів,не вести переговори з політичним трупом - Партією регіонів. 

 

http://tyzhden.ua/News/108262

 

Na Bankowej aktywiści obiecają obwalić ranking Tymoszenko za kompromis z separatystami.

 

Oburzeni mityngujący, jacy protestują pod ścianami Administracji Prezydenta, obiecają zniżyć ranking kandydata na urząd Prezydenta Ukrainy Julii Tymoszenko. O tym w komentarzu Gazeta.ru opowiedziała aktywistka organizacji "Odsiecz" i jednocześnie organizator protestu Katarzyna Czepura.

 

Aktywista sformułowała wymagania protestujących:

 

"Władza nie ma podpisywać podobnych memorandumów, nie prowadzić rozmów z politycznym trupem – Partią Regionów"

 

Intuicja mnie jeszcze nie zawodzi. 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka