waldemar.m waldemar.m
1001
BLOG

Co to jest eter ?

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 26

 Jest tylko jedno miejsce na świecie, w którym żyje tylko jeden człowiek na świecie, któremu wydaje się, że on zna odpowiedź na to pytanie.

 

To miejsce nazywa się Nowa Huta.

 

A jak tak, to czytelnicy mojego bloga natychmiast domyślają się, jak nazywa się ten nowohucki organizm.

 

Oddajmy jemu głos:

 

Eter to substancja materialna wypełniająca objętość Wszechświata, zbudowana z par skompensowanych cząstka-antycząstka.

 

Fajnie napisane i być może byłoby do przełknięcia, gdyby nie następna fraza:

 

Twierdzenie:

nie ma takiego punktu we Wszechświecie, w którym nie byłoby eteru.

 

Ja nie wnikam w to, dlaczego cząstka i antycząstka nie anihilują, ale nie mogę przejść obojętnie nad tym, dlaczego cząstka materialna ma wymiar mniejszy niż punkt i dlatego zapytam:

 

Jaki wymiar ma punkt?

 

Stąd automatycznie wynikają pytania:

 

Jaki wymiar ma każdy ze składników pary eteru, czyli jego przykładowa cząstka i antycząstka materii?

 

Ile par cząstek i antycząstek materii może się maksymalnie zmieścić w jednym punkcie i jaka jest wtedy gęstość eteru?

 

Czym się mierzy w Nowej Hucie gęstość eteru?

 

Jaka jest masa największej częstki eteru?

 

Na tym kończę, gdyż dalsze zajmowanie się tą głupotą grozi mi tym, że mój mózg osiągnie poziom jednego pana o inicjałach W.W.P.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie