waldemar.m waldemar.m
727
BLOG

Bełkot rzeczywiście splątany

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 29

 

Czy bełkot może być formą wyrazu?

 

Okazało się, że tak. Stan taki osiągnęli dwaj przyjaciele, którzy splątali swoje potencjały i wplątały w nie marazmatyczne wypowiedzi polskich fizykalistów produkujących się w różnych zakątkach tego globu.

 

Można o tym poczytać w notce "Szybciej niż światło. Einstein się mylił" pod adresem:

 

http://didier.salon24.pl/503657,szybciej-niz-swiatlo-einstein-sie-mylil

 

Dlaczego podają link do tej notki, chociaż generalnie uważam ją za bełkot? Podstawą dla takiego działania jest świadomość tego, że ci, którzy przeczytają tą notkę i znają moją twórczość będą mieli okazję jeszcze raz się przekonać, jak głęboka przepaść dzieli mnie i fizykalistów.

 

Mój świat jest prosty i czytelny. Moja Pryzroda jest logiczna i konsekwentna.

 

Dzięki czemu?

 

Zdecydowanie dzięki bardzo krótkiemu słownikowi, zawartość którego wystarcza jednak do kompleksowego opisania jak świata, tak i mechanizmów, którymi on się rządzi.

 

Napiszę go, żebyście mogli porównać ze słownikiem w cytowanej notce.

 

CZĄSTKI ELEMENTARNE:

 

Elektron

 

Elektrino

 

ODDZIAŁYWANIA:

 

Elektrostatyczne

 

Grawitacyjne (będące specyficzną formą oddziaływania elektrostatycznego)

 

I to już koniec mojego słownika.

 

Z tych dwóch cząstek i tych oddziaływań zbudowany jest nasz Wszechświat.

 

Reszta to bełkot.

 

P.S.: Jak się o tym przekonać? Bardzo prosto:

 

1. Zważyć nośnik ładunku, będący jednocześnie nośnikiem prądu elektrycznego

 

2. Zmierzyć prędkość prądu elektrycznego.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie