waldemar.m waldemar.m
1688
BLOG

Kometa przeleciała przez Słońce

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 56

 

Sensacja! Sensacja! Sensacja!!!

 

Zwrócił mi uwagę na ten fakt jeden z czytelników pisząc do mnie na prywatną pocztę:

 

Intrygująca wiadomość i podobno nikt dotychczas nie potrafił sensownie wyjaśnić. Niech Pan zajrzy i ustosunkuje się do postu zbigniewa1108. Pozdrawiam.

 

Zajrzałem pod wskazany adres:

 

http://zbigniew1108.nowyekran.pl/post/44722,naruszona-przestrzen-powietrzna-slonca

 

obejrzałem ten intrygujący film i ... zacząłem się śmiać, zgodnie z zasadą – ten się śmieje, kto się śmieje ostatni.

 

Wszystko się zgadza. Przyroda sama potwierdziła teorię prof. Bazijewa.

 

W 2009 roku obchodziliśmy Międzynarodowy Rok Astronomii. Uczciliśmy ten Rok specjalnymi publikacjami, w tym serią wykładów poświęconych fizyce Słońca.

 

W tych wykładach wyliczyliśmy, że temperatura Słońca wynosi aż (-)155,8 C (słownie: minus sto pięćdziesiąt pięć coma osiem stopni Celsjusza).

 

Wszyscy pukali się w czoło. Kręcili palcami koło "makówki". Chichotali po wszystkich kątach i obśmiewali nas na wszystkich możliwych forumach.

 

A teraz ... zachowują się jak ... a daruję sobie epitety.

 

Lepiej podam adres do tych stron, gdzie możecie przeczytać o naszej fizyce Słońca i dowiedzieć się, dlaczego kometa zbudowana z lodu czuła się dobrze w tych słonecznych warunkach.

 

http://www.electrino.pl/Forum/viewtopic.php?t=150

 

http://www.electrino.pl/Forum/viewforum.php?f=27

 

Życzę miłej lektury!

 

P.S.: Ważna detalizacja: Komentator Almazor zwraca uwagę na tą okoliczność, że kometa przeleciała w odległości 200.000 km od powierzchni Słońca, a to oznacza że przeleciała na styku Chromosfery i Korony Słońca

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie