waldemar.m waldemar.m
649
BLOG

Waldemar.m na "Wykop"-ie

waldemar.m waldemar.m Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Dopiero dzisiaj, przez to, że nie mogłem wejść na portal Salon24 odkryłem, że gdzieś tam, Na portalu "Wykop", coś "wykopywano" czy też "zakopywano" i ta operacja dotyczyła mnie bezpośrednio.

 

Każdy może się o tej mojej popularności przekonać sam:

 

http://www.wykop.pl/link/538425/przelomowy-reaktor-z-polski/

 

Ta wymiana poglądów ma więcej wspólnego z trollizmem niż rzetelną analizą lub ukierunkowanym działaniem, ale lepsze to niż nic. Dzięki temu wykopo-zakopu dostałem potwierdzenie, że moja praca nie idzie na marne, a moje słowo dociera "pod strzechy".

 

Wprawdzie nie zorientowałem się co było "linią przewodnią" kopaczy, gdyż szastali się w ekspresowym tempie od utylizacji CO2, do najnowszego projektu – generatora energii, w którym produktem "ubocznym" jest iryd i pallad, ale co do kilku wypowiedzi pozwolę sobie jednak zająć konstruktywno-polemiczne stanowisko.

 

1. Jeśli już coś piszę, to tylko obiektywną prawdę. Jeżeli napisałem, że posiadam technologię pełnej utylizycji odpadów promieniotwórczych i przepracowanego paliwa jądrowego, to to oznacza, że tak właśnie jest. Jeśli jeszcze do tego napisałem o tym list do Prezydenta kraju w którym żyję, to znaczy, że ten list jest faktem dokonanym.

 

Czemu Prezydent Juszczenko nie skorzystał z mojej propozycji? Mogły być tylko dwa powody: jest takim samym klounem jak "kopacze", lub bał się, że pozytywna reakcja wpłnie negatywnie na jego karierę polityczną.

 

Gdzie jest dzisiaj Prezydent Juszczenko? Na śmietniku historii! A technologia – na półce.

 

Oczywiście, nasi "kopacze", te "najmądrzejsze" pasożytnicze indywidua, zaraz będą pytać, dlaczego nie sprzedaliśmy naszej technologii zgniłym kapitalistom, i żadnemu z nich do głowy nie przyjdzie myśl o tym, że rynek promieniotwórczych odpadów kontroluje polityczna mafia, który czerpie niesłychane korzyści z zatapiania tych odpadów w oceanach, oraz "gubienia ich na afrykańskim kontynencie."

 

Martwią się przyszli Nobliści, którzy już osiągnęli licealny poziom wiedzy poziom wiedzy:

 

 i jestes przekonany, ze reakcja chemiczna zaincjowana dosc skromna energia jest w stanie przemieniac tlenek cyrkonu na iryd i pallad + ogromna energia do swobodnego wykorzystania?

Sorry to jest alchemia. Nie trzeba byc naukowcem - wystarczy wiedza na poziomie LO

 

o to że jesteśmy alchemikami, przez co nawet nie zauważyliśmy, że reakcje przekształcenia jednych pierwsiastków w drugie może zrobić każdy głupi licealista, co oznacza, że nie potrzeba być naukowcem. I nikomu z nich nie przyjdzie do głowy zastanowić się nad tym, że ichnie stado "kopaczy" nie dokopało się do żadnego spośród 40 milionów Polaków, który chociażby zająknął się na temat takich osiągnięć.

 

Nie wiem czy na tym stadium coś Ci pokażą.

 

Nie wiecie czy coś pokażemy? Wy macie prawo nie wiedzieć, ale ja jestem po drugiej stronie tej "kopanej" barykady i wiem: potencjalnemu inwestorowi jesteśmy gotowi pokazać jedną technologię. Wybrana została prezentacja generatora i w najbliższych dniach ona będzie miała miejsce. My chieliśmy zrobić prezentację w dn. 16-17 luty br., ale okazało się, że przedstawiciele inwestora nie mogli przybyć mimo wcześniejszych uzgodnień.

 

Pokażać pokażą, ale czy sprzedadzą, jeśli:

 

Oni piszą o sprzedaży pomysłu a nie patentu

 

Śpieszę was uspokoić szanowni moi "kopalińscy".

Sprzedamy! Sprzedamy! I to PATAENT a NIE POMYSŁ !!!

 

P.S: Piszcie o mnie więcej. Możecie nawet pisać o mnie jako o przęstępcy, bylebyście tylko pisali – świętoszki wy moje!

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości